Monday, June 13, 2011

Diterima

Thesis yg tak seberapa aritu berjaya diterima utk present kat bsodr (british society of oral and dental research). Present poster je pon, tp jadik la kan drp duk terperap jadik pekasam dlm cabinet... tenkiu mama!! :p


p/s: dah 3 thn duk guna nama Dr Wan Ali. kekadang tu malas nk ckp byk, kalo org tnya sy bgtau my first name  is Wan, and surname is Ali. sbb semua org duk panggil wan, dan on paper org tulis Dr Ali. mudah, habis cerita. cuma course coordinator sy yg slalu duk komplen dan hairan2 nama panjang sangat, smpai 5 perkataan,ye la mat saleh kan paling kuat pon 3 perkataan jer! hahahha dan makcik yg jaga store CSSD smpai tergeliat lidah nak sebut nama saya, last2 dia ckp nama saya mcm nama food cina (wantan soup!) sabo je lar!! hehehe :p

4 comments:

wan_syahira said...

wantan soup? haha

lela said...

congrats2.... sure ayahanda sayang lebey. maklumlah nama dia pon 'wan' gak

BlisteringBarnacles said...

Haha they never see mine or Yong's name yet!!

OneWan said...

buya:
hahaha.. lawak, kan? layan je lar.. heheh

lela:
biasa2 je ni. takde apa yg nk bangga pon.. :)

bucik:
kalo tgk nama mu sure fensan!! hahahaha weh, aku leni dah lama tak tulis full name, slalu tulis WNS Wan Ali je.even kekawan aku taktau pon nama aku ada syariza. hahaha kadangtu sengaja tulis wan ali je.. kalo pa tau ni sure bangga! hehehe :)