Monday, January 10, 2011

Life's for sharing

Brilliant advert. our favourite flash mob so far.
Entertaining, funny and full with emotions.

 
Marbeles kan iklan nih?
tersangatla kreatif & I love looking at the facial reactions.. how I wish I was there..

p/s: hanya penyanyi dan musicians adalah pelakon iklan nih. yg lain (passengers, passers by etc) adalah org ramai yg kebetulan berada kat situ semasa penggambaran dibuat.*tak pasal2 ai promote tmobile lak kalinih!haha*

3 comments:

shafa said...

truly agree with u...
full of emotion...rs cam terikut sebak ms dieorg start nyanyi lagu welcome home...

noreed said...

sungguh menghiburkan tgk reaksi semua passenger tu. ada yang terkejut n blur jer.

psstt...tp mamat yg bwk gitar tu sungguh hensem lah..hehhe

Wan said...

shafa:
yup! mixed emotions. tak puas tgk iklan ni..

noreed,
bestkan, kalo kita balik dr mana2 tetiba ada org sambut camtuh.. hehehe dan mamat bawak gitar tuh tetiba terglamer sbb iklan ni, mmg ramai sangat org nak berkenalan dgn dia kat youtube. hehehe kat uk ni, iklan ni diorg tunjuk half je, dan diorg siarkan part mamat bwk gitar tuh jer,boleh tak? hehehe
btw thanks for dropping by & following this blog! :)