Saturday, May 22, 2010

mat saleh yg pemalas! :P

  • Diorg nih ok jer kalau pakai baju 2-3 hari baju yg sama..dgn selambanya boleh ke tmpat kerja/klinik/kelas.. [saya bercakap mengenai mat saleh yg kerjanya professional,bukan mat saleh cokia di sini ye!:P]
  • even nak mandi pon malas! :P ~paling benci kalau dlm tube tgh padat cam sardin + di musim summer ni nak kena berhimpit2 ngan org yg pakai jer smart tp tak mandi! ~eeeuuuww~! :P
  • Semua benda nak mudah dan instant. even nk makan pon malas nak masak.. kalo melayu, sekali sekala je time malas makan megi, tp diorg ni (almost everyday kot) semua benda nak beli yg ready made/instant/frozen jer..


sampaikan nasik putih/kosong/takde perisa pon nak beli yg frozen! iskk!
errkk.. jgn tnya saya apa rasa nasik nih, sbb saya adalah seorg yg rajin/tidak mempunyai ciri2 spt yg dinyatakan di atas.. :P


  • tapi mat saleh kalau bab2 kerja memang tiptop. memang punctual. takde istilah curi2 kuar minum kopi sembang kat kedai sampai 3-4jam baru masuk klinik.. oppss! :P kekadangtuh kerja sampai tak kuar lunch pon!
  • tp kalo nak compare, yg lagiiii pemalas adalah mat2 manggis/ bangla/ afro carribean. malas nak huraikan satu persatu...

[saya pon tatau apa motip saya tulih entri nih. maybe sebab harini saya malas nak tulih entry travel kot?!heks!]

1 comment:

Kiko Berdendang said...

seronoknya travel dengan akak nih.....